Британец, пътувал в първа класа от Лондон до Глазгоу, се озовал в тоалетната по голяма нужда. Но когато се облекчил, забелязал, че ролката с тоалетната хартия е свършила, пише в. "Дейли мирър", цитирани от Дарик.

Тогава на Адам Грийнууд му хрумнала блестящата идея да прати туит до управата на компанията "Върджин трейнс" за възникналия при него неотложен проблем. Администрацията веднага откликнала на желанието на пътника. Но за да могат да му доставят нужната ролка, попитали Грийнууд в кой вагон се намира.

За жалост, той трябвало за миг да стане от тоалетната дъска, и да надникне през вратата на клозета за обозначението на вагона. Оказала се буквата J, за която веднага съобщил в нов туит. Не след дълго служител в черна униформа почукал вежливо на вратата и доставил новата ролка.

"Така успешно завърших това, което бях започнал", коментирал в туита си доволният Грийнууд.

TrafficNews.bg