Бар , на който можеш да получиш кафе, бира и домашна лимонада. Хамаци,  на които да се изтегнеш,, докато преглеждаш пощата си на смартфона. Зала за игри и звукозаписно студио.  Зала за караоке  и стая за релакс, в която ако искаш можеш да подремнеш.  Ако пък не си изморен, можеш да изгледаш любимия си филм в малкия киносалон. Или пък да си купиш салата за обяд от мини пазара с био продукти.  Не , това не е хотел. Така изглеждат вече много от офисите на големи ( а и не толкова големи) компании в Европа и зад океана.  Офисът вече не е място, където ходиш  по задължение на работа и си  гледаш часовника , за да видиш кога приключва работното ти време.  Хората там не делят времето си на „свободно” и „работно” .  Тези, които управляват компаниите отдавна са разбрали , че скучната и стерилна среда убива  креативността на служителите, затова правят всичко възможно да излязат от клишето. И резултатите , разбира се, не закъсняват.  „Тези компании привличат млади хора от топ университети от целия свят. Те са надъхани, интересни , живеят и работят по този начин. На един офис етаж има най- различни фирми и всички създадени удобства предразполагат хората към свободно общуване, обмяна на идеи и създаване на контакти. Често може да видиш там големите босове със скъпите костюми  седнали на люлките, които всъщност са столовете в конферентната зала, заедно с няколко младежи, с вид на хипстъри, да обсъждат нови идеи и инвестиции” разказва пловдивчанка, която работи за голяма международна компания.

Компанията „Google” води класацията със своите нестандартни и интериорни решения. Новата централа на Apple  в  Купертино, която ще бъде готова през 2016 година , вероятно ще предложи на служителите си нова креативна среда. Самата централа на компанията има форма на космически кораб. Иновативни и смели решения са избрали архитектите и дизайнерите на офисите на Microsoft. Amazon, Bahnhot, Selgas Cano Architecture, Nokia, Dropbox, са превърнали работните си помещения в страхотни , зареждащи с емоции и идеи места. 

TrafficNews.bg