На шефа се пада трудната задача да организира ежегоден купон за своите служители. Той не трябва да бъде нито много скромен, за да не оставите за цялата година впечатлението, че сте скръндзи, които не се грижат за служителите си, но не бива да се стига и до крайности, които да изтощят резервите на компанията и да оставят спомен само за болезнения махмурлук, който следва след прекалено разюзданите вечеринки. За да преминете с чест през изпитанието, следвайте тези 6 съвета, които ще ви помогнат да направите вечерта незабравима за всички.
1. Планирайте отрано. Няма нищо по-лошо от набързо организираното парти – както за крайния резултат, така и за собствените ви нерви. Покажете организационните си умения, като се подготвите навреме.
2. Изберете правилното място. Купон в офиса или излизане навън? Лъскава вечер в ресторант или неангажиращо празненство в дискотека? За да направите правилния избор, трябва да вземете предвид каква е културата на компанията ви, какъв е характерът на служителите ви и какво послание искате да отправите.
3. Посрещайте топло. За да зададете подходящо настроение, направете така, че всеки служител да получи сърдечно посрещане при пристигането си. Може да наемете специални хора за целта или сами да стиснете ръката на всеки на вратата. Не забравяйте – Коледа е времето, когато всички трябва да се почувстваме едно голямо семейство!
4. Благодарете. Основният смисъл на коледното парти е служителите да се почувстват оценени и обичани. Благодарете на всички за приноса им през годината. Не забравяйте да споменете основните успехи, които сте постигнали. А защо не организирате и награди за най-успешните служители?
5. Не прекалявайте с мотивирането. Вдъхновяващите послания са безценни, но това не е поредната корпоративна вечеринка. На Коледа всички искат да се отпуснат и да се позабавляват от душа. Затова, ако ще държите реч, нека тя бъде кратка и смислена, нека включва някои забавни истории от годината, на които всички да се посмеете, и... завършете с един хубав тост!
6. Дръжте юздите. Купонът си е купон, но всичко трябва да бъде с мярка. Подберете хубави питиета, които да повдигнат настроението, но не организирайте цялото събитие около алкохола. Нека акцентът бъде върху общуването, игрите и танците, за да не останете в спомена на служителите си само с едно ужасно главоболие!
TrafficNews.bg