
Фирмата за бебешки и детски продукти, която избра Николета Лозанова за свое рекламно лице, е прекратила договора си с нея. Това съобщиха от компанията на Фейсбук страницата си.
"Във връзка с негативните реакции, които предизвика фотосесията на Николета Лозанова за САМ, вземаме предвид неодобрението на голяма част от потребителите и преустановяваме използването на кадрите", написаха от "Чиполино".
Преди десетина дни Николета се публикува снимките от рекламната фотосесия във фейсбук профила си с послание, което подразни много хора.
"Още от малка, Никол проявява афинитет към стилните и екстравагантни детски продукти от ежедневието й, като с огромно удоволствие се наслаждаваше на избора ми на количка - от италианската марка. За мен пък е чест, че за поредна година, именно аз представям новата им колекция. В кадрите сме преплели следното послание: Майчинството е най-големият чар на всяка жена и количката е най-луксозният аксесоар", написа тв водещата.
TrafficNews.bg
Още от категорията
Виж всички
Коя европейска страна печели класацията за най-гостоприемна


Скритите послания: Тайната символика на цветовете
Акценти
Виж всички



Изведнъж стана ясно, че са пълни идиоти



Спартак хвърли бомбата за Купата и обърна Пирин у дома

Тръмп: Войната в Газа приключи

Темите на Traffic News
