Всяка сутрин повече от половината японски домакинства закусват българско кисело мляко. Това показва проучване на японската компания "Мейджи корпорейшън".
От 1972 г. досега "Мейджи" произвежда българско кисело мляко по лиценз на българското държавно дружество "Ел Би Булгарикум". В момента в Япония продуктът българско кисело мляко е по-известен като бранд от "Кока-Кола" и "Данон", а 57,5 на сто от японците асоциират България с киселото мляко, сочи още проучването.
TrafficNews.bg
Изпрати на приятел:
Още от категорията
Виж всички
Дневен хороскоп за 16 декември: обещаващ ден за Риби, Дева- ще се справите с трудностите
15.12.25 23:00
6705
Защо се будим малко преди алармата?
14.12.25 23:45
1635
Как редовният секс може да ни пази по-здрави
14.12.25 23:29
4214
Акценти
Виж всички
Пловдивският театър с International Achievement Award в Сеул
15.12.25 20:30
1410
50 срещу 4000: Когато каузата я няма, улицата остава празна
15.12.25 21:30
11836