
Всяка сутрин повече от половината японски домакинства закусват българско кисело мляко. Това показва проучване на японската компания "Мейджи корпорейшън".
От 1972 г. досега "Мейджи" произвежда българско кисело мляко по лиценз на българското държавно дружество "Ел Би Булгарикум". В момента в Япония продуктът българско кисело мляко е по-известен като бранд от "Кока-Кола" и "Данон", а 57,5 на сто от японците асоциират България с киселото мляко, сочи още проучването.
TrafficNews.bg
Изпрати на приятел:
Още от категорията
Виж всички
Коя европейска страна печели класацията за най-гостоприемна
12.10.25 23:30
1244


Скритите послания: Тайната символика на цветовете
12.10.25 14:30
1521
Акценти
Виж всички



Изведнъж стана ясно, че са пълни идиоти
10.10.25 13:00
21740




Тръмп: Войната в Газа приключи
13.10.25 06:40
1368

Темите на Traffic News

Счупено детство: Скритата истина в една детска градина
28.09.25 22:15
51040