
Всяка сутрин повече от половината японски домакинства закусват българско кисело мляко. Това показва проучване на японската компания "Мейджи корпорейшън".
От 1972 г. досега "Мейджи" произвежда българско кисело мляко по лиценз на българското държавно дружество "Ел Би Булгарикум". В момента в Япония продуктът българско кисело мляко е по-известен като бранд от "Кока-Кола" и "Данон", а 57,5 на сто от японците асоциират България с киселото мляко, сочи още проучването.
TrafficNews.bg
Изпрати на приятел:
Още от категорията


Как действа гладът на тялото?
10.06.25 01:10
717

10 плюса и 10 минуса от появата на изкуствения интелект
10.06.25 01:10
279
Акценти






Огромно дърво се стовари на ключов булевард в "Източен"
10.06.25 01:10
3162



Силна буря удари Пловдив и областта (Обновена)
10.06.25 01:10
5513