Всяка сутрин повече от половината японски домакинства закусват българско кисело мляко. Това показва проучване на японската компания "Мейджи корпорейшън".
От 1972 г. досега "Мейджи" произвежда българско кисело мляко по лиценз на българското държавно дружество "Ел Би Булгарикум". В момента в Япония продуктът българско кисело мляко е по-известен като бранд от "Кока-Кола" и "Данон", а 57,5 на сто от японците асоциират България с киселото мляко, сочи още проучването.
TrafficNews.bg
Изпрати на приятел:
Още от категорията
Виж всички
Дневен хороскоп за 6 ноември: Овен- не бъдете песимисти, сериозни разговори за Телец
05.11.25 23:00
8136
Темите на Traffic News
Вирус с дълъг възстановителен период върлува в Пловдив
25.10.25 14:00
57513