
Всяка сутрин повече от половината японски домакинства закусват българско кисело мляко. Това показва проучване на японската компания "Мейджи корпорейшън".
От 1972 г. досега "Мейджи" произвежда българско кисело мляко по лиценз на българското държавно дружество "Ел Би Булгарикум". В момента в Япония продуктът българско кисело мляко е по-известен като бранд от "Кока-Кола" и "Данон", а 57,5 на сто от японците асоциират България с киселото мляко, сочи още проучването.
TrafficNews.bg
Изпрати на приятел:
Още от категорията

Дневен хороскоп за 24 август: Риби- отложете срещите, Дева- не си губете времето
22.08.25 23:00
5243

Емоциите на пътя? Какво издава стилът ни на шофиране
22.08.25 12:00
800

Акценти






Пожарната се включи в отводняването на пробива под Гарата
22.08.25 18:00
10242



Стотици танцуваха на музиката на Ибряма в Марково
22.08.25 19:00
4997