Станимир Гъмов, Невена Бозукова, Албена Павлова, Даниел Пеев и Петьо Петков-Шайбата ще ни разсмеят до сълзи в комедсията "Кучки или когато кугарите атакуват" на 21 януари 2024 г. от 19 часа в Дома на културата "Борис Христов". Режисьор е Асен Блатечки. Музиката е дело на Константин Цеков от ФСБ, сценограф е Анелия Райкова, а костюмограф - Лиляна Гергишанова.

Авторът на известната пиеса „Жена ми се казва Борис“ Рафи Шарт този път ни пренася в света на кугарите – зрели жени, които предпочитат да имат интимни отношения със значително по-млади от тях мъже.

Една вечер 22-годишният Франк (Даниел Пеев) среща на кугар парти Ванеса (Невена Бозукова), най-добрата приятелка на майка си и на сутринта след купона я води вкъщи, за да правят любов. За нещастие майка му Люлю (Албена Павлова), на чието отсъствие са разчитали, се прибира неочаквано и ги заварва на дивана в хола. Тя едва успява да се съвземе от преживения шок, когато установява, че синът ѝ и приятелката ѝ изпитват непреодолимо влечение един към друг.

За нея този факт е признак за морално падение и противоречи коренно на нейното традиционно възпитание.

Ванеса съветва Люлю да се присъедини към клуба на зрелите жени – любителки на млади момчета, и да започне да посещава техните партита, за да реши проблемите си от интимен характер. След дълги увещания Люлю се съгласява да отиде на едно такова парти, където за голяма своя изненада открива, че бившият съученик на сина ѝ, Маню, е влюбен в нея от четвърти клас. Тя преодолява първоначалната си резервираност и отстъпва пред авансите на Маню, но въпреки това още не може да приеме връзката на сина ѝ с Ванеса.

За капак на всичко Люлю има сериозни финансови проблеми и е заплашена да бъде изхвърлена от дома си в близките дни ако не върне на банката заем от 27 хиляди евро. Ситуацията е още по-умопомрачителна поради факта, че именно бившият ѝ съпруг – Роже (Станимир Гъмов), който е директор на банковия клон а в личния си живот е пълен неудачник, изпитва перверзно удоволствие от финансовите затруднения на Люлю и от перспективата тя да остане без покрив.

Пиесата завършва с възвеличаване на правото на зрелите жени от цял свят да бъдат щастливи, като поддържат свободни интимни отношения с по-млади от тях мъже.