За периода март – октомври 2015 г. рекламните клипове на България по четирите паневропейски телевизии - Eurosport, Discovery Channel, Euronews, National Geographic Channel, са били излъчени 2 074 пъти и са достигнали близо 442 млн. гледания. Това показва отчета на екипа за изпълнение на проекта, финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007 – 2013 г.Кампанията се проведе на три вълни с продължителност по около осем седмици със средно по три излъчвания дневно. Клиповете, които се излъчваха в телевизионната мрежа на четирите телевизии, са с продължителност 30 сек. и са в два варианта – един имиджов спот и един с акцент върху културно-историческия туризъм. Те са на немски, френски, английски, руски, испански и български език.
Видеата са излъчвани в праймтайма на телевизиите, вечер и в сутрешните емисии. В рамките на сключените договори бе договорено, освен излъчването на рекламните клипове, като бонус страната ни да бъде посетена от снимачни екипи на телевизионните канали за заснемане, производство и излъчване на репортажи, които бяха неразделна част от целогодишната кампания на министерството.
Oбщата стойност на проекта е около 3 млн. евро. Неговото изпълнение през годините е било забавено, като в началото на календарната година екипът на Министерството на туризма ускорява всички процедури.
Четирите паневропейски медии на практика обхващат почти цялата територия на Европа, както и държави от Близкия Изток, Африка и Азия. Покритието на Eurosport е 243 млн. зрители, в 99 страни. Euronews се излъчва в 156 страни и достига до 419 млн. домакинства чрез кабелни и цифрови платформи. Discovery Channel обхваща до 97 милиона домакинства само в Европа, Средния изток и Азия. National Geographic Channel има аудитория от 458 млн. домакинства в 173 страни в света.
TrafficNewS.bg
Още от категорията
Режисьорът Веселка Кунчева и началото на пътя към успеха