Американската поп дива Анастейша пристига след по-малко от седмица за първия си концерт в София. Шоуто ще бъде на 16 април в зала 1 на НДК, певицата идва по покана на „Лауд консертс“. Организаторите приканват почитателите на изпълнителката, които все още не са си купили билети, да побързат, защото са останали свободни само ограничени бройки. Дори местата на втори балкон, които бяха допълнително пуснати в продажба, са почти изчерпани.
София е поредната спирка от световното турне на Анастейша, посветено на новия й албум. Освен песни от проекта Resurrection („Възкресение“) в НДК ще прозвучат и най-големите хитове на американката. Пред родната публика тя ще излезе със свежи сили, защото датата у нас е първата след двумесечната й почивка. „Вълнувам се за концерта си в София. Чувала съм много хубави неща за вашата страна и нямам търпение да се срещна с публиката ви“, признава Анастейша.
Тя ще пристигне часове преди шоуто в НДК, като е пожелала зад кулисите да я очакват релаксиращи свещи с аромат на ванилия. Във вечерното й меню влизат ядки, френски сирена и бяло вино. Певицата иска да направи и кратка разходка из забележителностите на София. „Ще ми се да разгледам столицата ви, защото са ми казвали, че е красив и старинен град“, споделя тя. Едва ли ще има време за дълги обиколки, тъй като сутринта след шоуто в НДК тя трябва да отпътува за Полша, където е следващата спирка от турнето.
Обиколката на „малката дама с големия глас“ както почитателите наричат високата 153 см изпълнителка, започна през октомври. В изминалите досега концерти Анастейша включи част от любимите си песни. Най-емблематичният й хит Left outside alone („Оставена сама навън“) открива всяко нейно шоу. Наскоро Анастейша сподели, че понякога й е трудно да изпълнява песента, тъй като е посветена на баща й. „Той страдаше от биполярно разстройство и ме напусна, когато бях на пет години. Успях да му простя чак след като почина“, разказва певицата. Тя написала парчето през 2003 г., малко след като разбрала, че има рак на гърдата, който пребори окончателно през 2013 г. с двойна мастектомия.
„Болестта беше най-тежкият урок, който можеше да ми поднесе животът. Създаването на музика обаче ми помогна да оставя настрана мрачните моменти и да остана позитивно настроена“, допълва Анастейша. Борбата й с рака вдъхновила някои от песните, които ще чуем на живо в София, като Pieces of a dream („Парчета от мечта“), Heavy on my heart („Тежест в сърцето ми“)...
„Последният ми албум разкрива една преродена Анастейша. Пея за изминатия от мен път досега, за личните ми възгледи. Това е музика от сърцето ми“, смята певицата. Студийният проект Resurrection е първата продукция с нейни авторски парчета от 2008 г. и бе посрещнат предимно с ласкави рецензии от критиката.
Често наричат 46-годишната американка „голямото откритие на Майкъл Джексън“. Краля на попа забелязва все още младата Анастейша, докато тя участва в шоу на MTВ, и веднага предлага на продуцентите си да я прослушат. През следващите години той продължава да подкрепя кариерата й, като я запознава с най-големите звезди в музиката. Певицата става любимка на Елтън Джон, а Селин Дион, Шер, Лучано Павароти и Пол Маккартни я канят като гост изпълнител на свои концерти. Направи и запомнящ се дует с Ерос Рамацоти.
Силният й леко дрезгав глас привлича вниманието на музикалната публика още с дебютния албум Not That Kind (2000 г.), който оглави класациите в 11 страни. Първият й сингъл I'm outta love („Вече не те обичам“) се превърна в световен хит и в най-продаваната песен на годината.
Следват още успехи
на европейската и на азиатската сцена, но и досега Анастейша не успява да се наложи на родната си американска земя. Шестте й студийни проекта са изкупени в над 30 млн. бройки, като само 200-300 хиляди от тях са в САЩ.
Изпълнителката бе омъжена за личния си охранител, но двамата се разведоха драматично през 2013 г. „Музиката е единственото, което ме определя. Веднъж някой ме помоли да се опиша с три думи. Написах гръмогласна, по-гръмогласна и най-гръмогласна“, категорична е Анастейша.
TrafficNews.bg
Още от категорията
Костадин Кисьов за „Старинен Пловдив”: Нехайно управление и некадърни реставрации