Сопраното Соня Йончева покори Бастилията с изявата си в „Дон Карлос” на сцената на Националната опера на Париж. Пловдивчанката се превъплъти блестящо в ролята на кралица Елизабет Валоа в операта на Джузепе Верди и дебютира в един от най-авторитетните оперни театри в света.
Беше изключително вълнуващо преживяване. Публика и медии са възторжени от Соня. По време на спектакъла до мен зрителите си говореха за Соня, за участието й в „Отело” в Мет опера, за „Норма” в Ковънт Гардън. Явно следяха кариерата й. Почувствах се горда, разказа майката на Соня Теменуга Йончева. Тя допълни, че докато се водели в такси във френската столица на няколко пъти се случвало шофьорите да разпознават оперната певица и да се обръщат към нея с „мадам Йончева”, да коментират с възторг изявите й.
За Соня вълнуващият сезон продължава. След няколкото представления „Дон Карлос”, тя ще изнесе рецитал на сцената на Националната опера на Бордо. От началото на декември до средата на месеца талантливата пловдивчанка ще влезе в образа на Мими от „Бохеми” отново в Националната опера на Париж, за да дойде едно от най-големите предизвикателства в кариерата й – Пучиниевата „Тоска” навръх Нова година в Метрополитън Опера в Ню Йорк. На 31 декември и през януари 2018 г. тя ще пее там под диригентската палка палка на легендарния маестро Джеймс Ливайн.
С него Йончева ще работи в постановката „Луиза Милер” от Джузепе Верди, а партньор на сцената в Ню Йорк ще бъде знаменитият Пласидо Доминго.
Още от категорията
Матео Бочели за Коледа: „Това беше възможност да бъда с баща си, който често отсъстваше от дома”