Преди броени дни Ботев представи новите си екипи за предстоящия сезон. Няколко футболисти на жълто-черните облякоха премяната и позираха пред обективите на клубния сайт. Всъщност така правят почти всички елитни отбори у нас и по чужбина. С изключение на един.
Шотландският Еър Юнайтед наложи нов модел на промоция и показване на новите екипи. Още преди година новият член на местната Първа дивизия провокира общественото мнение с иноваторския метод – бодипейнт на гола манекенка в титулярните цветове на отбора – черно и бяло. Тя бе заснета в предизвикателни кадри, които разбуниха духовете в страната. Но както се казва – всяко чудо за три дни.
Сега Еър Юнайтед повтори упражнението, като този път показа резервния жълт екип /съвпадението с Локо и Ботев е случайно, но пловдивските грандове могат да почерят опит/. Това бе и един от начините да се ознаменува 7-та поредна година на сътрудничеството на клуба с онлайн компанията за залози Бодог.
Новите фланелки са от най-високо качество, уверява основателят на Бодог Келвин Еър. Всъщност от това, което виждам, лично на мен ще ми са малко малки, коментира той.
Още от категорията
Бюджет 2025 превръща държавата в сериозен конкурент на бизнеса във войната за кадри