
Преди броени дни Ботев представи новите си екипи за предстоящия сезон. Няколко футболисти на жълто-черните облякоха премяната и позираха пред обективите на клубния сайт. Всъщност така правят почти всички елитни отбори у нас и по чужбина. С изключение на един.
Шотландският Еър Юнайтед наложи нов модел на промоция и показване на новите екипи. Още преди година новият член на местната Първа дивизия провокира общественото мнение с иноваторския метод – бодипейнт на гола манекенка в титулярните цветове на отбора – черно и бяло. Тя бе заснета в предизвикателни кадри, които разбуниха духовете в страната. Но както се казва – всяко чудо за три дни.
Сега Еър Юнайтед повтори упражнението, като този път показа резервния жълт екип /съвпадението с Локо и Ботев е случайно, но пловдивските грандове могат да почерят опит/. Това бе и един от начините да се ознаменува 7-та поредна година на сътрудничеството на клуба с онлайн компанията за залози Бодог.
Новите фланелки са от най-високо качество, уверява основателят на Бодог Келвин Еър. Всъщност от това, което виждам, лично на мен ще ми са малко малки, коментира той.
Акценти




Катастрофа край Пловдив, огнеборци са вадили човек от кола

Уволнението на Винчев: Грешка или несправедливост?



