Голямо кръгово кръстовище и булевард с три ленти са сред новостите в проекта за реконструкция на бул. "Васил Априлов" в Пловдив. Ето и подробностите:
В участъка от бул. „Шести септември” до кръстовище с бул. „Пещерско шосе”:
- Улично платно 12,0м.;
- Тротоари по 4.0м;
В участъка от бул. „Пещерско шосе” до кръстовище с ул. „Любен Каравелов”:
- Улично платно 12,0м.;
- Тротоари 4.0м и 8,0м.;
В участъка от ул. „Любен Каравелов” до кръгово кръстовище при Централна гара:
- Улично платно 12,0м.;
- Тротоари 3,0-4.0м и 5,0-8,0м.;
Бул. „Васил Априлов” от бул. „Шести септември” в северна посока на гр. Пловдив е изпълнен с две улични платна по 3 ленти и средна разделителна ивица.
ПРОЕКТНО РЕШЕНИЕ:
От проектантския екип е предложен нулев етап. От Централна гара до до бул. „Пещерско шосе” нулевият съвпада с крайния етап, тъй като не е възможно разширение поради наситеното застрояване. За участъка от бул. „Пещерско шосе” до бул. „Шести септември” едното платно се изпълнява като нулев етап, но с такова проектно решение, така че да позволява доразвиване без разрушаване в следващия етап.
Крайният етап от бул. „Пещерско шосе” до бул. „Шести септември” е с 2 улични платна с по 3 бр. ленти по 3,50м. и голяма средна разделителна ивица, като продължение на вече изградения в северна посока булевард. В кръстовището, светофарно урегулирано с бул. „Шести септември” е предвидена самостоятелна лента за дясно завиване посока Централна гара. Предвидените паркоместа в участъка с трилентови платна са предвидени на всички места, където това е възможно.
Има достатъчна ширина на велоалеята и на тротоарите. Пазят се ценните дървесни видове, както е по задание. При кръстовището с бул. „Свобода” отново има предвидена отделна лента за дясно завиване в посока Запад. Кръстовището с бул. „Пещерско шосе” не е ситуирано спрямо утвърдената регулация. Улица „Люлебургас” се отваря в зоната на пристрояване на кръстовището.
Представен е и втори вариант на кръстовището на бул. „Шести септември” с бул. „Васил Априлов” – кръгово кръстовище.
В участъка от бул. „Пещерско шосе” до Централна гара габаритът съответства на ІІІ Б клас улица. По две ленти в посока, обща ширина на уличната настилка 14,0м., без средна разделителна ивица.
Автобусните спирки са или в специални джобове или на уличното платно, съобщават на сайта на Община Пловдив, но официални срокове не са поставени.
Още от категорията
Потребители сигнализират за схема за измама: внимавайте с вилите под наем за празниците