Полска и белгийска търговска фирма търсят български изби, които да правят за тях вино. Те пристигат на международната изложба "Винария 2015" специално, за да установят контакти с наши производители, съобщиха от Националната лозаро-винарска камара. Форумът ще се проведе от 4 до 8 март в пловдивския панаир.

"Пазарният дял на българските вина показва тенденция за нарастване", посочват от полската компания Ice-Full, дистрибутор и вносител на алкохолни напитки с 25-годишен опит и над 4000 клиенти. Тя иска да обогати асортимента си със собствена линия вина от различни видове, затова се насочва и към БГ изби.

Търговци от ключови за България пазари и представители на водещи чуждестранни медии ще посетят "Винария 2015" по покана на Националната лозаро-винарска камара, която е съорганизатор на изложбата. Програмата предвижда ексклузивни презентации пред дипломати, бизнесмени и главни редактори на национални медии.

Те ще опитат продукти, получили най-високи отличия в Международния конкурс за вина и спиртни напитки, определящ наградите на "Винария". В зоната за дегустации ще бъдат изложени носителите на приза "Златен ритон" и златни медали, които ще бъдат обявени на 4 март на тържествена церемония.

Колекциите на около 40 известни български и чуждестранни изби, участващи във "Винария 2015", ще бъдат показани в Града на виното. Там ще се провеждат майсторски класове, премиери, гурме демонстрации, ще има винен бутик и много атракции за посетителите.

TrafficNews.bg