
"Законът допуска неплащането на глоби, защото той е от 1969 г. Народните представители го пазят като свещена крава и не искат да облекчат процедурите за плащане на глоби. Така всяка втора глоба не се плаща и се получава натрупването – в момента е с милиони”.
Това заяви в Владо Тодоров от Българската асоциация на застрахованите при катастрофи. Той коментира случая от Пловдив, при който полицай съветва шофьор, убил човек на пешеходна пътека, да прехвърли вината на друг.
"За 10 години това е вторият случай, при който има съмнение за размяна на виновен. Първоначално те са се разменили, но не са имали информация, че човекът е починал. След като това е станало ясно и е започнало разследване за убийство, мъжът, поел вината, се отказва и нещата започват да се разплитат”, поясни в Тодоров в сутрешния блок на бтв.
"В КАТ-Пловдив имаше много разкрити корупционни схеми. От дълго време се говори, че регистрацията на автомобили трябва да излезе извън полицията. Във всички нормални държави това се прави в общините. Много по-бързо е и ефективно. Има някакви идеи в тази посока”, коментира още Владо Тодоров.
TrafficNews.bg
Още от категорията

Вдигнаха минималната заплата в държавните ВУЗ на 2780 лв

Лена Бориславова осъди Слави Трифонов на първа инстанция

Акценти


Зрелищна катастрофа в София се размина без жертви


Правят експертиза за състоянияето на Георги от делото "Дебора"





Темите на Traffic News

Потушават бунтовете в културния сектор със 150 млн. лв.
