„Заедно с въвеждането на велосипеди под наем, разработихме и схеми за зони с успокоено движение. Първата такава е с намаляване на скоростта на автомобилите на 30 км/ч, съвместно с велосипедите, между бул. „Христо Ботев“, ул. „Алабин“, „Леге“, бул.„Цар Освободител“ и бул. „Васил Левски“. Изчислено е, че дори само намаляването на скоростта на автомобилите също помага за намаляване на запрашаването. Отделно от това се стимулира велосипедния транспорт“, каза тя.
„Убедена съм, че само с ограничения няма да стане, затова нашата отговорност е да стимулираме повече хора да използват градския транспорт. Това става чрез неговата модернизация. На второ място с даването на предимство на градския транспорт. Очакванията са ни въвеждането на електронната система за таксуване да подобри услугата и желанието на хората да използват градски транспорт. Категоричен е ангажиментът ни да увеличим миенето на улици и булеварди“, коментира Фандъкова. По думите ѝ на трето място продължават с основните ремонти на улици и булеварди и заедно с тях засаждането на дървета по тези артерии.
На фона на тази информация няма как да не се запитаме - за кой ли път: а Пловдив, градът с най-мръсен въздух не сомо в цялата страна, а и в Европа, какво прави? Отговора може да прочетете ТУК!
Още от категорията
Виж всички
Искат постоянен арест за румънеца, причинил смъртта на шестима мигранти край Бургас
Бащата на Сияна създава гражданско движение
Темите на Traffic News