Свикнали сме често да получаваме сигнали за нередности, за обиди в автобуса, за безпардонно отношение от страна на служители на различни институции. Може би затова разказът на един пловдивчанин за доброто отношение, което е получил от страна на служител в Община Пловдив, ни се видя като новина. Разказваме впечатлението му с надеждата, че доброто е заразно и че повече хора като него по-често ще срещат подобно внимание, което не трябва да бъде изключение в родните институции, а нормална практика.

„Искам да изкажа благодарност за реакцията на Юлия Колева, която е началник отдел „Наказателни дейности” в Община Пловдив. Поисках информация за глобите, наложени на автомобилите в моята фирма, за да потърся отговорност от моите служители за извършените нарушения. Юлия Николова ми се обади лично и се отнесе с нужното внимание към зададените от мен въпроси. Тя ми оказа пълно съдействие и ме смая с нормалното си поведение, което не сме свикнали да наблюдаваме при срещи с чиновници. Дано има повече като нея”, споделя впечатленията си читателят на TrafficNews.bg

Ние се надяваме поведението на Юлия Николова да послужи като пример на колегите й и хората, които работят с граждани.