Телевизия 7/8 на Слави Трифонов ще тръгне на 4 ноември в 19 часа на 78 канал, а само за абонатите на "Булсатком" –на канал 780. Тя ще се разпространява чрез кабел и сателит, а не онлайн. Новината съобщи лично шоуменът с живо включване във Фейсбук. „Излишно е да обяснявам символиката на цифрите. Ние бяхме повече от ясни, когато казахме, че ще стартираме след 15 септември, но има технологични условности и правила. Да стартираш една телевизия, не е като да стартираш готвенето на вечерята", заяви Трифонов пред интервюиращия го сценарист Тошко Йорданов.
Телевизията ще излъчва само 5-часова програма в праймтайма всеки делничен ден - от 19 до 24 часа, но не заради липса на средства, а защото целта е да бъде представен по-различен продукт от този на всички останали телевизии, които инвестират в новини и сутрешни блокове. Ние искаме да покажем нашата гледна точка, обясни Трифонов.
В програмата е предвидено и шоу, което обаче ще има ново име.
"Не може да има пак "Шоуто на Слави", защото 19 години е било собственост на нашата компания и на собственика на bTV. Ще има обаче друго предаване "Вечерното шоу на Слави Трифонов", то ще бъде такова, защото има изключително добре подготвен екип. То ще се излъчва от 22 часа", разясни шоуменът.
Слави видимо се раздразни от въпросите дали се притеснява от смяната на часа на шоуто и интереса на публиката. „Професионалистите не могат да бъдат притеснени”, натърти той и продължи да обяснява, че телевизията ще е "подарък за зрителите".
"Ние не искаме пари, а начинът, по който телевизията ще се издържа, е чрез реклами", каза още Слави. После обясни защо няма вяра на пийпълметрията, която измерва рейтингите.
"Обичайно агенцията, измерваща bTv, дава по-висок резултат за bTV, а агенцията, измерваща Нова те, дава по-добър резултат за Нова", разясни Дълргия. Затова екипът му намерил нов и по-ефективен модел да изчислява колко души ще гледат 7/8.
"Големите тв снабдители като Виваком, Булсатком и др. имат много реална пийпълметрия с по-точни данни, защото там извадката е на база всички абонати. Ако имат 400 000 хиляди абонати, умножени по средно 2,7 зрители в домакинство, това дава реална представа за 1 милион зрители", обясни Трифонов.
Той отказа да влиза в някаква конкретика за програмната схема на телевизията.
"Мога да кажа по часове каква ще бъде програмата на телевизията по часове, но смятам, че когато човек си поръча вкусно ястие, не държи да знае какво има в него, колко сол е сложено, а да се наслаждава на вкуса. Аз предпочитам да не разказвам, а да показвам", заяви в края на заявлението си Трифонов, който прец цялото време сравняваше своя тв продукт с кулинарен специалитет.
Eвгени Димитров-Маестрото, който е директор на телевизията, вече е започнал да подписва договори с различни кабелни оператори, като такъв вече има с "Булсатком”.
Още от категорията