Асфалтирането на участъка от булевард „Руски” в Пловдив, който е в ремонт, вече започна. В момента затворено за движение е източното платно на възловия булевард от улица „Гладстон” до улица „Преслав”. Положен е първи слой асфалт на половината от този участък, видя екип на TrafficNews.bg. Все още не е ясно обаче кога движението ще бъде отворено там.
Булевард „Руски” в момента е приоритетен за администрацията. След завършването на работата по този участък ще се решава как ще продължи работата – дали строителите ще се прехвърлят на „Васил Априлов”, или ще се заемат с другите два неремонтирани участъка от „Руски” в района на Бунарджика (западно платно) и Мол Марково Тепе (източно платно, откъм центъра).
И докато асфалтирането на важния за шофьорите булевард тече, алеята между платната и тротоарите са далеч от завършване. Именно те обаче са от значение както за живеещите по "Руски", така и за всички малки магазини и сервизи. Броят на работниците на място не е толкова голям, колкото може да се очаква за толкова мащабен ремонт. Според хора от квартала дори присъстващите работници невинаги са "заети". А след три месеца работа по участъка търпението не само на живеещите тук, но и на собствениците на магазини се изчерпва.
Продължава работата и по Коматевско шосе, макар там строителните дейности да са сериозно затруднени от археологията, която постоянно изскача там. Твърдението, че „където копнеш в Пловдив – изскача археология”, важи в пълна сила при ремонта на булеварда, който докара толкова нерви не само на живеещите в Коматево, но и на шофьорите, които просто са свикнали да минават през квартала по работа или при пътувания. Багери продължават да копаят там. При всяко излизане на археология работата се спира, за да дойдат археолози на проверка. Ремонтът продължава едва след като те освободят обекта.
Месеци наред участъкът от ФИЛКАБ до „Остромила” беше затворен именно след като там беше открит голям фундамент от древния виадукт, минаващ оттам. От администрацията стискат палци други подобни да не бъдат открити във финалния павиран участък от Коматевско, защото това допълнително би забавило работата.
Асфалтираната част от булеварда в момента стига до завода ФИЛКАБ. Преди около два месеца от администрацията изразиха надежди, че цялото Коматевско шосе ще бъде завършено и пуснато за движение до края на месец август тази година. Гражданите, живеещи край него, не смятат, че това е възможно. Според тях работната сила и най-вече усилията, хвърлени за ремонта на Коматевско, не са достатъчни и този срок няма да се окаже достатъчен.
Работата обаче определено кипи в източния край на булевард „6 септември”. Все още затворено за движение е южното платно от Моста на Адата до кръстовището с улица „Владая”, макар там вече да е положен асфалт. Не е готов островът между платната. Кръстовището на „6 септември” и „Владая”, изглежда, ще се превърне в кръгово. Работата на работниците и машините на STRABAG са фокусирани именно там. Движи се работата и по-северното платно на „6 септември” от „Владая” до кръстовището с „Цариградско”.
Най-усилено обаче май се работи по „Северен”. Това разказва наш читател, който се оплака, че работата на машините не спирала дори в събота и неделя, като всеки ден започвала в 06:00 ч. Подробностите четете ТУК.
Още от категорията
3 години от най-смъртоносната катастрофата у нас край Боснек