През последните години има нискотарифни компании, цели компании и агитки тръгват в чужбина за няколко дни, това включва и разглеждане на някакви исторически обекти. Българинът тръгва да види света, но иска и светът да го види. Трябва да се заявим, че присъстваме. Нямаме национални символи, нямаме обобщаващи идеи. Това е парола - Локо е България.
Това каза пред Би Ти Ви психоложката Ани Владимирова по повод на надписа Локо 2019 на камък върху Хеопсовата пирамида. Не ми се говори високонаучно по темата, каза още Владимирова и илюстрира с пример от фолклора: Една мома била много глупава и дошли да я искат годежари. Майка й и баща й я затворили в къщата, за да не видят гостите колко е глупава. Тя обаче успяла да излезе и попитала годежарите: Като идвахте по пътя, видехте ли едно лайно? Видехме. Е, те това лайно, аз съм го... Това прави българинът, заявява се.
Мина Димитрова, една от туристките, направили снимките, заяви, че не е търсила сензация. Тя каза, че е била потресена като е видяла надписа "Локо 2019" върху централен камък на пирамидите. Според нея обаче явлението не е само българско, а е някаква криворазбрана световна мода.
Според Владимирова при социалния ексхибиционизъм, създаден от социалните мрежи, границата се преминава лесно.
Още от категорията
КЗП: Има фалшивия намаления за черния петък, санкциите може да достигнат до 50 000 лева