Пловдивчанин изпрати своята теория за проблемите със задръстванията, като я аргументира с няколко факта от неизпълнението на Генералния план за организация на движението. Той бе приет през 2012 година, но редица от нещата не са изпълнени.
Мъжът се надява отговорните да обяснят защо не изпълняват основния документ. Ето и примерите.
- Кръстовището на „Руски“ и „Гладстон“ остава с по две ленти на платната на Руски, въпреки че в ГПОД е предвидено да има трета рента за ляв завой. Прилагам снимки, иначе файловете ги има на сайта на общината.
- Васил Априлов, трябва да бъде две платна от 6-ти Септември до Пещерско шосе, а колко строят в момента, само едно.
- Мария Луиза, е улица от ІІІ-А клас с две платна по 3 ленти, колко имаме в момента, по 2 ленти и то стеснени, защото направиха велоялеята вместо на тротоара, който е широк, на платното, а и се обособи Синя зона.
„Ето защо града никога няма да се отпуши, защото въпреки парите дадени за изработката на ГПОД и неговото приемане, се правят някакви други неща, нямащи нищо общо със здравия разум“.
На част от въпросите на пловдивчанина обаче има отговори, които са давани през годините от градските власти.
В момента на бул. „Васил Априлов“ се извършва ремонт само на съществуващия път. От администрацията обаче отчуждават имоти за втория етап, който предвижда удвояването на булеварда, с който ще се изпълни приетия ГПОД.
По всичко изглежда, че нови ленти на булевард „Руски“ за леви завой няма да има, „Княгиня Мария Луиза“ ще си остане с две активни ленти за колите.
Още от категорията
Сигнал за бомба в НДК