
Читател на TrafficNews.bg остана възхитен от бързата и адекватна реакция на служителка в кол центъра на Банка ДСК. Любомир Апостолов се обадил на националния телефон 0700 10 375, за да сигнализира за проблем със служебен телефон във фирмата му. Мъжът се оплакал, че получава SMS-и за банкови операции, касаещи бивш ползвател на телефона.
Служителката Антоанета Иванова любезно го изслушала и за по-малко от час издирила клиента на банката и проблемът бил решен.
„Искам да благодаря за отзивчивостта и експедитивността на тази жена. Като работодател високо ценя професионализма на такива служители”, посочи Апостолов.
Акценти
Виж всички
Театър събира на една сцена в Пловдив глухи и чуващи младежи




Обявиха кой ще е новият треньор на футболните национали




35-годишна пешеходка е в болница след катастрофа в Пловдив
Темите на Traffic News
