Знаете ли защо мъжете по МОЛ-овете държат половинките си толкова здраво за ръка? Защото иначе дамите отпрашват ... с 80 лв. в минута! В навечерието на Черния петък обаче потребителите в пловдивските търговски центрове не излеждат чак толкова ентусиазирани. Мнозина са скептични, че обещаните намаления са реални, други споделят лаконично, че за тях петък е поредният работен ден, а трети си спомнят с носталгия времената преди масовата истерия по дрехи и обувки да измести големите великденски промоции на бяла техника и предмети за бита.
Тази година много редица онлайн магазини, прибързаха с обявяването на Черния петък - промоциите там започнаха още на 22 ноември. В Щатите е прието Черният петък да се отбелязва ден след Деня на благодарността, който се възпреима и за началото на същинския коледен пазар. С годините "традицията" се разпространи по цял свят, а големи и малки вериги вече се готвят за голямото пазаруване следващия петък - 29-и ноември.
Истерията обаче сякаш все още не е достигнала Пловдив. Витрините на по-големите търговски обекти изглеждат някак обрани откъм промоции, въпреки че в онлайн пространството от дни валят намаления.
Пловдивските потребители са раздвоени дали наистина Черният петък предлага реални оферти, или е просто един маркетингов трик за привличане на клиенти. Схемите до този момент са познати на всеки - известен период преди Black Friday търговците умишлено завишават цените на разични стоки. И извенъж рязко ги смъкват, афиширайки големи намаления, отстъпки при покупки на количества и пр., а реално продават стоката си на нормални цени. Ще бъдем ли свидетели на подобни манипулации и през тази година, предстои да разберем на 29 ноември.
А дали пловдивчани са с нагласата да се втурнат в лудо пазаруване и да се възползват от Black Friday намаленията, вижте в следващата анкета: