От дружеството Голдеър Хендлинг България изпратиха становище до редакционната поща на TrafficNews относно инцидента от вчера на столичното летище. 

Публикуваме позицията на дружеството без редакторска намеса:

В статия на Вашия уебсайт се споменава представляваното от мен дружество Голдеър Хендлинг България ООД. Във връзка със съдържанието във въпросната статия, касаещо Голдеър Хендлинг България ООД, бихме искали да посочим следното:

Голдеър Хендлинг България ООД обслужва наземни полети на различни авиокомпании на Летище София. Всички правила относно багажите на пътниците, техния допустим размер и дължимите за багажите такси се определят еднолично, изцяло и едностранно от авиокомпаниите, като Голдеър Хендлинг България ООД е единствено длъжно да следи за спазването на тези правила на авиокомпаниите.

Това касае и ръчните багажи, като Голдеър Хендлинг България ООД е длъжно да следи за размерите на тези багажи и да събира таксите за свръхбагаж, които такси се определят от и са изцяло в полза на авиокомпаниите.

В конкретният случай служител на Голдеър Хендлинг България ООД не е нарушил права на пътник, нито се е държал грубо или неуважително. Служителят единствено е спазвал правилата и процедурите на летищния оператор и на авиокомпанията, като е посочил какви са допустимите размери на багажа и е извършил проверка за спазването им. Видно от публикуваните кадри от вчера, 25.07.2025 г., служител на Голдеър Хендлинг България ООД на Летище София е действал професионално и без никакво физическо съприкосновение с пътника.

Считаме, че на всички служители на Летище София, включително и тези на наземните оператори, се дължи необходимото уважение – лично към тях и към труда им (който е изключително важен и отговорен, за да има столицата ни безопасен и пълноценен въздушен транспорт).

 

Огромен скандал на летище "Васил Левски" заради ръчен багаж на пътничка, могат да вземат лиценза на оператораСпоред човека качил видеата срещу жената е приложено насилие