
Държавна опера Пловдив има свободни позиции за промоутъри. Търсят се млади хора за нова рекламна кампания и за продажба на билети за оперния фестивал на Античния театър, разбра TNS.bg. Работата е подходяща и за студенти.
Репортер на TNS.bg потърси директора на Операта доц. Нина Найденова за повече подробности. Тя разказа за идеята на PR-екипа да търси млади хора, които да привлече за каузата на оперното изкуство.
„Колкото може повече млади хора да могат да изкарат своите практики и стажове в натоварената подготовка на фестивала „Опера Опън”. За да бъдат добре поканени и влезли в операта”, коментира тя. По думите й тяхната задача ще е да промотират програмата на фестивала, която вече е ясна.
„Повярвайте ми, на тях няма да им е въобще трудно, защото в изданието на фестивала през 2016 година има над 12 гостуващи световно известни звезди от оперните сцени”.
Фестивалът, който е правоприемник на Вердиевите вечери на Античния театър, ще започне на 18 юни и ще продължи до края на юли с 11 представления.
Припомняме, че в началото на годината Операта обяви конкурс за куче, което да играе в мюзикъла "Магьосникът от Оз".
TNS.bg
Още от категорията

Финансовият министър: Скептично настроените към еврото ще променят своето отношение

