
Шеги, обиди и справки - за това най-често се обаждат гражданите на спешния телефон 112. Оказа се, че голям процент от позвъняванията, въобще не са от компетенцията на служителите. В районен център Монтана, който обслужва пет области, повече от половината сигнали не са спешни.
От началото на годината районен център Монтана е приел над 430 хиляди позвънявания. На 60 процента от тях се оказва, че гражданите се обаждат не по предназначение.
Хората се звънят и за битови проблеми. Питат операторите защо нямат ток или вода. Често не се преценява каква е спешността на заболяването и отново се търси 112, пише novanews.bg.
От националната система припомнят да се търсят само, когато нещо застрашава живата, здравето и имуществото на хората.
TrafficNews.bg
Още от категорията

Даниел Митов: Засега не очакваме измами, свързани с влизането на България в еврозоната

Тир блъсна човек на пешеходната пътека в Кресна

При пожар в Пловдив пострадаха мъж на 66 и жена на 62 години
Акценти


Летен Атанасовден е, вижте кой празнува днес


Тежка катастрофа на пътя Пловдив-Карлово




