Сглобяване, настройки и влизане в работен режим – това отнема 15 минути на полицаите, които ще работят с камерите. След това камерата е готова за 5 часа работа. Може да стои отстрани на пътя или да бъде монтирана отгоре – например по т.нар. пасарелки.
Новите камери вече няма може да се засичат от т.нар. „антирадари”, тъй като работят с лазер.
Освен това и ще са много по-прецизни, предава БТВ. Досега около 1/5 от засечените нарушения не са могли да бъдат санкционирани, защото на снимките има други коли.
Новите камери обаче ще могат прецизно да установяват скоростта на всеки от автомобилите на снимката. А броят на заснетите нарушение е внушителен – само миналата година те са над 490 хил.
И още – камерите работят при всякакви метеорологични условия, а нарушенията отиват направо в КАТ, щом устройството бъде изключено.
157 души са загубили живота си като пешеходци у нас през 2017 г. Броят на жертвите бележи ръст спрямо предишната година, когато е бил 118.
Още от категорията
Виж всички
От екологични съображения: Европа предлага да има високоскоростна жп линия между София и Атина
Акценти
Виж всички
По-голяма ледена пързалка ще радва пловдивчани тази година
Силно земетресение в Гърция се усети и в Пловдив
„Умни” гривни следят самотни възрастни хора в Пловдив
Темите на Traffic News
