
Във връзка с изнесените днес извадки от търговски договори между Нова Броудкастинг Груп ЕООД и дружествата „Национална Лотария“ и „Ню Геймс“, заявяваме, че те са манипулативно и тенденциозно подбрани, и представляват грубо нарушение на действащото законодателство за защита на конкуренцията и личните данни. Това пише в официална позиция на компанията.
Рекламните взаимоотношения на Нова Броудкастинг Груп и „Национална Лотария“ / „Ню Геймс“ започват от 16/07/2012 г.
През целия период до 2018 г., рекламодателите „Национална Лотария“ / „Ню Геймс“ постоянно увеличават рекламните си бюджети, в съответствие с ръста на техния бизнес и ефекта от различните телевизионни рекламни форми.
През някои от годините рекламните бюджети на „Национална Лотария“ / „Ню Геймс“ са дори по-високи от тези в последния договор. Срокът на този договор гарантира на рекламодателя фиксирана цена, а не постоянно й увеличение, както при предходните договори.
Избирателно подадената информация не отчита увеличаването на рекламните форми за „Национална Лотария“ / „Ню Геймс“, излъчвани в най-гледаното време в каналите на Нова Броудкастинг Груп, и на преференциални цени.
Нова Броудкастинг Груп винаги е държала на ясното разграничаване между търговска и редакционна политика. Защитавайки тези принципи, през 2018 г. Нова Броудкастинг Груп отрази обективно обществения дебат по предлаганите промени в Закона за хазарта и не зае позиция в полза на рекламодателя. Това стана причина Васил Божков едностранно да оттегли рекламата на „Национална Лотария“ и „Ню Геймс“, както призна и самият Божков в свое интервю от януари 2020 г.
Нова Броудкастинг Груп категорично се противопоставя и не приема опитите да бъде въвлечена в манипулативните тези на Васил Божков.
Още от категорията
Виж всички
Съдия Ушев си направи отвод по делото на Коцев, адвокати подавали сигнали да му бъде наложено наказание


Темите на Traffic News
