Некоректни търговци се възползват от еуфорията покрай коледното пазаруване и мамят своите клиенти.
Най-честата измама се състои в лансиране и рекламиране на продукт на промоционална цена,а когато потребителят отиде в магазина,стоката вече не е налична. Клиентът поставен в ситуация подобна на тази е буквално принуден да си тръгне със стока алтернативна на тази, заради която е в магазина, но на далеч по-висока цена. Според специалисти най-доброто решение в такъв случай е човек да се откаже от покупката.
Точно по празниците пазарът е залят от стоки с вече изтичащ срок на годност, поради тази причина винаги обръщайте внимание на опаковката. Друг добре познат трик е в дните около празниците в търговските вериги масово да гълчи музика заставяща купувача да похарчи повече пари.Психолози установяват, че под въздействието на тези натрапчиви мелодии хората несъзнателно закупуват иначе ненужни неща.
Последната тенденция на моловете и големите хипермаркети е с по-голям шрифт да изписват цената е евро,а цената в лева да е с почти незабележим шрифт за да може отново потребителя да бъде подлъган от на пръв поглед ниската цена.
TrafficNews.bg
Още от категорията
ЕК: Инфлацията в България спада, но бюджетният дефицит расте