Десетки пловдивчани ползват ежедневно градския транспорт. Цените са приемливи и повечето спирки са на удобни за пътниците места. Има поставени информационни табели с написани номера на автобусни линии, преминаващи през дадената спирка и разписание за времето на пристигане на транспорта. За голямо съжаление се оказва, че този вид превоз е доста нередовен и пристига по-късно от посочения на табелата час, твърдят читатели на TrafficNews.bg.
Ето какво пише до редакцията една от възмутените пловдивчанки, използващи услугите на градския транспорт.
В делничните дни закъсненията са от порядъка на 10 минути, а през почивните дни пристигат с 20-30 минутно закъснение. На пръв поглед тези неточности в разписанията не изглеждат фрапиращи, но когато се налага да използваме няколко градски автобуса, за да стигнем до определено място, тези закъснения могат да бъдат неприятна изненада. Но какво е предизвикателството да си пътник в пловдивския градски транспорт ?
Качвайки се в автобуса, виждаме добре облечения шофьор и обикновено дружелюбен кондуктор, но уви не във всеки автобус е така. В сутрешните часове този вид транспорт е недостатъчен за големия брой пътници. Местата за седящите, както и за правостоящите, са винаги заети и така се озоваваме в блъсканицата. Миризмата, която се носи в превозното средство често е непоносима, каквото е и отегчителното и неудобно пътуване сред навалицата. В общи линии най-хубавата част от пътуването е моментът, в който видим спирката, на която трябва да слезем.
Хората се надяват Община Пловдив да има предвид тези факти, когато избира изпълнители, които да возят пловдивчани, за да се осигури удобството на пътниците. В момента в Пловдив част от автопарка е заменен на пръв поглед с нови автобуси, но на практика, за да отговарят на по-висок екологичен клас, се прави сериозен компромис с местата за пътниците. Автобусите тип "щъркели" са със 17 места за седящи и често се стига до инциденти с правостоящи пътници, когато шофьорите натиснат рязко спирачки. Самото возене в тях е истинско предизвикателство, твърдят читатели.
TrafficNews.bg
Още от категорията
Асен Василев отговори за скенерите за митниците: Пуснахме прозрачна обществена поръчка