Два пъти за един ден несъобразени изкопни дейности нарушиха комфорта на над 8000 столичани.
Фирма скъса кабел 20 киловолта, собственост на ЧЕЗ Разпределение. В резултат на 19 август по обяд близо 2000 клиенти на дружеството в квартал „Младост 4“ останаха без ток. Дежурните екипи на ЧЕЗ Разпределение възстановиха електрозахранването за 1 час и 4 минути. За нанесените материални щети ще бъде съставен констативен протокол.
По-рано в понеделник беше скъсан кабел на ЧЕЗ Разпределение, захранващ близо 6300 жители на кв. „Овча купел“, а на 15 август при несъгласувани изкопни и ремонтни дейности на територията на сградата на ВиК-София беше прекъснат кабел средно напрежение, в резултат на което без електрозахранване останаха клиенти на компанията в софийските квартали „Дружба“ и „Горубляне“, както и в село Герман.
ЧЕЗ Разпределение призовава за спазване на изискванията на дружеството при извършване на подобни дейности с цел осигуряване на спокойствието на гражданите.
Информация за стартиращи изкопни дейности трябва да се подава поне две седмици предварително на телефон 0700 10 010 или на имейл klienti@cez-rp.bg.
Още от категорията
Българските моряци от "Галакси лийдър" се прибраха в България