Всеки, прекрачил прага на Ресторант „Марбея”, остава запленен от вкусната средиземноморска кухня и уютен испански стил.
Заведението примамва със своето разположение на едно от любимите на пловдивчани места – в китния и прохладен парк на Гребната база, където човек намира спокойствие сред природата, заобиколен от планини от цветя през топлите сезони.
Отваряйки менюто на ресторант „Марбея”, всеки гост се впуска в същинско кулинарно пътешествие – богата средиземноморска кухня, с привкус на Гърция, Италия и Испания.
Единственото, което се изисква от вас е… да се наслаждавате, а любезният персонал ще се погрижи за всичко останало, тъй като крайната цел е винаги удовлетвореността на гостите.
Апетитните специалитети се приготвят от пресни и свежи продукти, а доставчикът, на който главните готвачи се доверят години наред са верига магазини Метро.
Едни от най-изкусителните предложения, които може да откриете в менюто са салата от сьомга, запечено козе сирене с мед и домашен кракер и любимото свинско джоланче с картофено пюре.
Интериорът на ресторанта е издържан в южен испански стил, напомнящ за крайбрежието на Андалузия, а в „аристократичната” част са подредени по-масивни мебели с тежки лампиони.
Ресторант „Марбея” е един от осемте пловдивски ресторанта, които обединяват усилия, за да превърнат Пловдив в Кулинарна столица на Европа
Оригинални блюда, специално приготвени за гостите на града през 2019 ще представят още ресторантите „Одеон“, „Сол и пипер“, „Операта“, „Гастроном“, „Jump на реката“, “Torro Grande” и „Torro Boulevard“ . Заведенията са приготвили специален сет от оригинални свои блюда, представящи автентичния български вкус и приготвени с продукти, осигурени от МЕТРО България .
Програмата е отворена и за всички клиенти на МЕТРО, които искат да представят по запомнящ се начин кулинарните традиции на Пловдив и убедят туристите и гостите на града в предимствата на българската кухня.
За МЕТРО 2019 е специална година, в която компанията отбелязва своята 20 годишнина. „Всички знаят, че първият магазин на компанията бе отворен именно в Пловдив през 1999 г.“, казва Ангел Костадинов, управител на МЕТРО Пловдив. „Вече 20 години ние неизменно предлагаме на нашите клиенти от хотелския и ресторантския бизнес качествени хранителни продукти, за да подкрепим техния успех. Културната столица на Европа бе добър повод да разширим усилията си и започнем с партньорите си една ново начинание, в което автентичният български вкус и фермерските продукти, които предлагаме по програмата си „Отгледано с грижа в България“ да представят Пловдив и България по атрактивен начин.“
Още от категорията
Главчев: Споразумението с Украйна не буди притеснения, освен в един аспект – десетгодишния срок