
Комисията за защита на потребителите установи нови нелоялни търговски практики, свързани с фирми за бързи кредити.
Комисията смята, че подобно поведение нарушава добросъвестността и професионалната компетентност, която се очаква от търговците в отношенията им с потребителите.
След извършена проверка на сайта е установено, че дружество представя кредитните си продукти по начин, който прикрива основни елементи от цената на кредита.
Липсват данни за годишния процент на разходите, лихвени проценти, погасителни планове и такси, предава БНР.
В други случаи след подадени жалби КЗП установява агресивни търговски практики. Служители на дружества са упражнявали системен вербален натиск чрез съобщения със заплашително съдържание, включително с изявления за бъдещи посещения на адрес, запори върху доходи от майчинство и други действия с цел принуда за погасяване на задължения или сключване на нов договор за кредит, или рефинансиране.
Акценти






Нов шеф поема Второ РУ в Пловдив


