На пациентите, повикали спешна помощ, ще им бъдат задавани въпроси. Те ще получават и инструкции по телефона. Това заяви за "Здравей, България" проф. Стоян Миланов, директор на "Пирогов" и национален консултант по спешна помощ.
Държавата окончателно разделя с конкретни критерии пациентите на спешни и не толкова спешни. Колко бързо трябва да стигне линейката до пациентите ще се определя още с обаждането по телефона.
"До момента липсваха критерии. Затова се образуваше една нерегламентирана опашка от повиквания, при която този, който има нужда, няма право да предреди. А идеята на спешната помощ е точно това - този, който има нужда, да предреди", поясни проф. Миланов.
TrafficNews.bg
Още от категорията
КЗК влезе в асоциацията на застрахователите заради високите застраховки на такситата