Бурни дискусии около новия пътен възел "Белокопитово" само ден след официалното откриване. Социалните мрежи прегряха от въпроси на шофьори как се завива по сложното съоръжение и защо то не е построено по-просто като "детелина", информира БТВ. Критиките са насочени основно към обратните завои, които, за да бъдат направени, пресичат по две скоростни ленти. За да се убедят в неудобството, което се излива в социалните мрежи днес, от медията направиха експеримент и обходиха детелината.

"Навлязохме в магистралата от София и хванахме посока Варна. По пътя решихме да отбием за Шумен. Минахме през детелината и отново се качихме на магистралата. Стигаме до една от невралгичните точки - Русе - направо, Варна и Шумен - наляво. От крайна дясна лента, със 70 км. в час се наложи да се престроим вляво. Това, което направихме беше много рисково. След няколко чуденки пред нас се разкриват табелите София, Варна и Шумен. В социалните мрежи шофьорите най-често питат „Защо възелът е изграден в този сложен вид?"

„Ето, вижте тези чупки. Това означава, че този пътен въззел излиза много по-евтино от една детелина. Тук ще се свързват магистралите”, обясни арх. Георги Бакалов. „Този възел е напълно функционален и има връзки за всички посоки, включително и завои за всички посоки”, каза Лазар Лазаров. Иначе днес трафикът беше умерен, но пък пожар обхвана стърнище край магистралата и създаде реална опасност за пътуващите от Варна към София. Възелът край Белокопитово е действащ, но все още има участъци за доизграждане, така че шофьорите трябва да бъдат внимателни".

TrafficNews.bg