
Не са използвани 90 млн. лв. за ремонта на участъка от АМ „Тракия“, а 24,5 млн. лв. с ДДС. В началото на ноември завърши ремонтът на отсечката между пътните възли „Белозем” и „Оризово” - първите 12 км от аутобана в платното за Бургас от общо 52 км, които ще бъдат обновени поетапно. В момента се ремонтират още 12 км, но в платното за София, а дейностите ще приключат до месец.
Възстановителните работи в 12-те км са по-леки в сравнение с тези, които трябва да се направят в останалите 40 км - между Оризово и Стара Загора – трасе, пуснато в експлоатация при управлението на министър-председателя Сергей Станишев.
Строителните дейности в 12-километровата отсечка включват цялостна подмяна на асфалтовата настилка, подобряване на отводняването, полагане на нова хоризонтална маркировка, пътни знаци и ограничителни системи. Общо в двете посоки ремонтът на АМ „Тракия“ между пътните възли „Белозем” и „Оризово” ще струва 24,5 млн. лв. с ДДС, а средствата са от бюджета.
Ремонтът се изпълнява от дружеството „Автомагистрали“, с което Агенция „Пътна инфраструктура“ има договор по ЗОП след проведена открита тръжна процедура за поддържане на автомагистрала „Тракия“.
Още от категорията

Участник във финала на "Капките" предложи брак на приятелката си пред 40 000 на "Васил Левски"

