В Националната агенция за приходите вече са обявени 70 електронни магазина, съобщават от приходната агенция. Търговците, които използват собствени, наети е-магазини или публично достъпни онлайн платформи за продажби са длъжни да подадат информация за това пред Национална агенция за приходите до 29 март 2019 г.
Изискването е валидно за лицата, които и в момента осъществяват електронна търговия, а фирмите, които занапред ще използват електронен магазин, трябва да изпратят данни за него преди да стартират дейността си.
Подаването на информация става само по електронен път в НАП, като е необходим електронен подпис.
Изискването важи за физически и юридически лица, които извършват продажби по интернет по занятие, т.е. не засяга гражданите, които инцидентно са продали свои лични вещи, допълват от приходната агенция.
Още от категорията
Шенген вдигна границите за търговия, ще свали ли това цените на стоки и услуги у нас?