Предложението, което трябваше да регулира външната реклама на територията на Пловдив бе отложено за следващата сесия. Слави Георгиев и Дани Каназирева приветстваха идеята да се въведе регулация на външната реклама, но имаха съображения относно част от точките в новата наредба. Според двамата, трябва да се обсъдят промените с бранша, за да не се стигне до фалит на фирмите.
Предложението гласеше, че не може да има билбордове на по малко от 15 метра от кръстовище от първостепенната мрежа, както и на десет метра от второстепенните улици. На практика с тези точки 90% от съоръженията в Пловдив трябваше да бъдат премахнати. Кметът Иван Тотев се съгласи предложението да бъде отложено и да се обсъдят промените с представители на бранша.
„Радвам се, че всички смятат, че трябва да има регулация на тези съоръжения. Не може през 2019 година на кръстовището на Чифте Баня да има 16 билбордове на фолк певица”, каза кметът Иван Тотев.
Общинарите гласуваха да се направи комисия от представители на всички политически групи, както и на двама от асоциацията за външна реклама.
Още от категорията
Цената на "Беркут" падна до най-ниската си стойност от 6 години насам, ще се намери ли купувач?