А1 е новото име на първия джиесем оператор в България - "Мтел". След 23 години на пазара, компанията която няколко пъти сменя своя собственик, предприема най- голямата промяна в историята си. Смяната на името няма да доведе до административни промени за клиентите, а спортните канали на телекома вече ще се казват МАХ Sport1 и MAX Sport2. Макар, че за рембрандирането на компанията се говори от няколко месеца, то бе обявено днес, на специално събитие, в което участваше целия директорски борд.
Всички условия по договорите с клиентите на компанията ще останат непроменени и ще са валидни до изтичането на срока им. Няма да се променят телефонните номера и СИМ картите.
Бонуси и комплименти
Ребрандирането на мобилния оператор е съпътствано с редица комплименти в полза на клиентите. Всеки абонат на мобилна услуга, който свали или просто стартира приложението на телекома Моят А1, ще получи подарък от 10 000 MB мобилен трафик в рамките на един месец.
Клиентите на A1 ще могат да правят безплатен тест от един месец на всички нови услуги на телекома преди да решат дали ще се възползват от тях до края месец юни.
Обратна връзка
Компанията предоставя възможност на всички свои клиенти да дават обратна връзка за състоянието на мрежата чрез приложението Моят А1 или на А1.bg. Освен че ще вземе под внимание всяко изпратено мнение, за да подобри услугите си, телекомът ще подарява и 500 MB на хората, които подадат сигнал в Моят А1.
Нови ТВ канали
Всички клиенти на телевизионна услуга от A1 ще получат безплатен достъп до над 210 канала през уикендите на месец юни.
Специално за своето ребрандиране А1 пуска промо оферти за своите фиксирани услуги, които предлагат допълнително ТВ съдържание на специални цени. 50% отстъпка на избрани устройства в магазинната мрежа на телекома и на електронния магазин на А1.bg до 31 май.
След старта на двата собствени спортни канал в началото на 2017-а, А1 ще продължи да развива собствено съдържание – компанията ще навлезе и на пазара на музикален стрийминг със своя платформа, която се развива от A1 Group и América Móvil. Тя ще разполага с богато съдържание от над 30 милиона песни на всички световни изпълнители – от класическа до модерна музика. Клиентите на услугата ще имат възможност да слушат и цялата българска музика – поп, рап, поп-фолк, класика, естрада, дори и стари градски.
Разплащане през телефона
Портфолиото на телекома ще включва и платежни услуги като дигитален портфейл, чрез който потребителите ще могат да осъществяват парични трансфери помежду си, както и плащания онлайн и на POS терминал. A1 ще предостави за първи път у нас кредитна карта със своя бранд, която ще е лесно достъпна за клиентите на абонаментен план.
Нови телефони, нови планове
Телекомът ще изненада клиентите и със собствена линия смартфони с бранда А1, която ще се предлага с гаранция от 36 месеца вместо стандартната гаранция от 24 месеца. Промени ще има и в мобилните планове, които вече ще се казват A1 One Unlimited и ще предлагат още повече възможности за общуване и забавление.
Обещано
А1 обещава специално внимание на лоялните си клиенти. Те вече ще имат възможност да закупят мобилни устройства на преференциални цени дори и в средата на техния договор, а не само при неговото подписване, както беше досега. Програмата за лоялност А1 клуб ще включва още повече стоки и услуги, които ще се предлагат на специални цени за клиентите на компанията.
Новото име на компанията е само част от цялостния процес по промяна. Основната идея в него е А1 да се вслушва все повече в мнението на клиентите, за да отговори на техните очаквания и да направи живота им в дигиталната ера по-лесен и по-забавен. Промяната ще позволи на компанията да гарантира по-високо качество на своята мрежа, да направи технологиите по-достъпни и лесни и да осигури лоялно отношение и удобство на клиентите си.
Приобщаването на компанията към основния бранд на нейния собственик А1 Group, която е част от четвъртата най-голяма телекомуникационна група в света América Móvil, ще даде възможност на А1 България да предостави на своите клиенти и достъп до най-новите технологии и иновации в сектора.
„Не искаме просто да си сменим кожата и след 6 месеца потребителите да си кажат, че сме похарчили едни пари за бранд и реклама, а пак сме си същите. Така главният изпълнителен директор на компанията Александър Димитров обяви и промените, които пряко засягат клиентите на оператора. Днес ставаме част от нещо голямо – силна международна марка, каквато е А1. Новият бранд отразява нашата цел да бъдем лидер, като се възползваме от възможностите на дигитализацията в полза на нашите клиенти. Щастлив съм, че ще можем да предоставяме достъп до най-новите технологии още по-бързо, да ги направим максимално полезни за хората и да им осигурим свободата да ги използват така, както те самите изберат”, каза той.
По време на официалната презентация А1 пое три основни обещания към клиентите:
- Да осигури непрекъсната работа и високо качество на предлаганите услуги за населената територия на страната, в 99,9% от времето през годината.
- Да направи технологиите достъпни, лесни и полезни за своите клиенти. Компанията ще постигне това, като предостави качествени и технологични продукти и услуги в най-кратки срокове и гарантира бързо и удобно плащане на сметките и управление на услугите чрез приложението Моят А1 и bg. При стандартна техническа повреда А1 гарантира възстановяване работата на услугите в рамките на 6 часа и инсталация на услуги до 3 работни дни.
- Да осигури лоялно отношение, спокойствие и удобство за клиентите. Телекомът гарантира, че всеки клиент ще може да се свърже с оператор на телефоните за обслужване *88/ 088 123 в рамките на 60 секунди. Форматът на фактурите ще бъде още по-ясен и удобен за следене от клиентите. Те ще получават и регулярна информация за своите услуги чрез кратки съобщения. За удобство на клиентите А1 ще осигури заместващо устройство при сервиз на телефон.
Още от категорията
Цената на "Беркут" падна до най-ниската си стойност от 6 години насам, ще се намери ли купувач?