Промяна в наредбата за поставянето и ползването на рекламно–информационни елементи върху недвижими имоти на община Пловдив влиза за гласуване на утрешната сесия на Общинския съвет под тепетата. Според документа, качен на сайта на градската администрация, се забранява поставянето на рекламни елементи и билбордове на разстояние минимум 15 метра преди улици от първостепенната мрежа и на 10 метра от второстепенната такава, както и на 3 метра след кръстовище. Въвежда се и зона с ограничителен режим в Централната част за поставянето им.
Председателят на Асоциацията на външна реклама в Пловдив Венцислав Иванов заяви пред Дарик, че ако промените влезнат в сила, то 90% от всичките 360 билбордове в града ще бъдат премахнати, а това ще доведе до тежки финансови загуби в бранша, защото договорите за реклама са разписани до края на годината.
По думите на зам.- кмета с ресор икономика Розалин Петков, в Община Пловдив не са правили изчисления колко от билбордовете ще бъдат премахнати, ако така предложените промени влезнат в сила. Той обаче изрази съмнение, че техният брой представлява 90% от всичките.