След като Lidl обяви, че ще намали с 20% използваната пластмаса до 2025 г., компанията започва предприемането на конкретни стъпки, за да осъществи тази цел. Първата стъпка, която веригата ще направи, е да спре от продажба до края на 2019 г. пластмасовите изделия като сламки за пиене, чаши, чинии и прибори за еднократна употреба, както и пластмасови клечки за уши, които се предлагат във всички 89 магазина в страната.
Пластмасовите продукти ще бъдат заменени с алтернативни такива, направени от рециклируеми материали, които компанията разработва в момента със свои партньори и доставчици.
Планът на Lidl е първо да продаде закупените в момента количества пластмасови изделия за еднократна употреба и постепенно да премине към лансирането на алтернативни такива. По този начин клиентите ще могат да се възползват от познатите им артикули, но вече изработени от рециклируеми суровини.
Още от категорията
Цената на "Беркут" падна до най-ниската си стойност от 6 години насам, ще се намери ли купувач?