Тениска, която всяка жена задължително трябва да има в гардероба си. Съчетава се с абсолютно всичко. Материята е страхотна, а логото показва, че не носиш просто някаква тениска, а че си част от армията на най-стилните жeни - Аlessa Army!"
Така създателките на пловдивския моден бранд рекламират своите продукти. Марката предлага също рокли и протектори за мобилни телефони със същия знак.
Логото, което от "Alessa" използват от няколко месеца насам обаче, изненада доста почитателите на марката "Armani", защото приликата между двете лога е очебийна.
Италианската марка от години използва две лога , като едното е познатия стилизиран орел. Друго лого на Giorgio Armani е елегантен монограм, съставен от две букви „G“ и „A“, които са поставени плътно една до друга и образуват кръг.
Преди от "Alessa" използваха друго лого.
Съзнателно ли е търсена прилика с популярното лого или дизайнерите, изработили запазената марка, не знаят как изглежда логото на "Armani", не е ясно. БГ клиентите на италианския бранд обаче вероятно ще трябва да бъдат доста по-внимателни към артикулите, които купуват, особено ако смятат, че марката изразява социалния им статус.
Разликата в цените на едни и същи артикули , например тениска, е сериозна. Ако тишърт на пловдивския бранд в онлайн магазина струва 57 лева, то цената на оригинален тишърт със знака на "Armani" e минимум 410 евро.Цената на тениска със запазения знак обаче може да стигне и до 1200 евро.
Съдейки от случващото се напоследък, плагиатството в България все още се приема доста демократично . Все пак един сериозен бранд би трябвало да има собствено лице и да заложи на креативност и уникалност. И също така да не пести от средстава за дизайн.
Още от категорията
Виктор напусна къщата на Big Brother на крачка от финала