Автобус на градския транспорт пропусна една от спирките в центъра на Пловдив, при това във време, когато хората бързат да се приберат от работа. За това сигнализира читател на TrafficNews, който неведнъж е ставал свидетел на подобно отношение от страна на шофьори в градските автобуси.
„Неспазването на правилата и неспирането на спирки на автобусите на "обществения" градски транспорт е проблем, замитан през годините и актуален до ден днешен”, посочва мъжът. И разказва, че около 17:25 днес автобус по линия 26, с рег. N PB 7208 AB, не е спрял на спирката след Централна гара, в посока Смирненски. Той се е опитал да сигнализира за тази нередност на телефона, даден за връзка, но не успял.
„Естествено, никой не вдигна, тъй като се оказва, че служителите, които са натоварени със задачата да съблюдават за изрядността на превозвачите и съответно да приемат сигнали на гражданите, работят до 17:15 ч. И следователно няма кой да каже заветното „Ало” от отсрещната страна, когато потребител желае да информира за нередности”, възмущава се нашият читател.
Той се надява новоизбраният кмет на Пловдив Здравко Димитров да съдейства за решаването на проблема. „Бихте ли за запознали новия ни кмет, чиято първа задача, според собствените му думи, ще е справянето с трафика, за този наболял проблем - а именно нарушенията в градския транспорт във вечерните часове. Колкото и да е парадоксално, рейсове се движат (макар и рядко) и след работното време на чиновниците, отговорни именно за организацията му, да не говорим, че 17:30 - 18:00, се води час пик”, допълва пловдивчанинът.
Снимка: Илюстративна