На 02.12.15 год. посетих магазин Лидл (до МБАЛ Русе, ул. М-р Атанас Узунов) като РЕДОВЕН клиентдо днес. Заплатих и се прибрах, пише Дунавмост.бг. Поглеждайки в къщи касовия бон открих несъответствие в цената върху самата стока и тази на касовата бележка. Запалих отново колата и обратно в магазина, касиерката повика управителката, която най-безцеремонно, грубо и унизително ми заяви, че "нямало как да е сигурна, може от някой контейнер да съм извадила опаковката!!!" Почувствах се унижена и оскърбена.
Разбира се, че има начин да си проверят системата и да се докаже правотата ми. Проблемът не е в този 1,19 лв.в повече, които съм платила, а принципен.
Това ли сме заслужили, ние, клиентите? Питам?
От контейнер съм била извадила опаковката, вместо извинение получих унижение!
Акценти
Виж всички
Румен Радев започва консултациите за ново правителство
Тормозят жена от София, бореща се срещу незаконни постройки
Заря за пловдивската гордост: Радина Величкова навърши 18