На 02.12.15 год. посетих магазин Лидл (до МБАЛ Русе, ул. М-р Атанас Узунов) като РЕДОВЕН клиентдо днес. Заплатих и се прибрах, пише Дунавмост.бг. Поглеждайки в къщи касовия бон открих несъответствие в цената върху самата стока и тази на касовата бележка. Запалих отново колата и обратно в магазина, касиерката повика управителката, която най-безцеремонно, грубо и унизително ми заяви, че "нямало как да е сигурна, може от някой контейнер да съм извадила опаковката!!!" Почувствах се унижена и оскърбена.
Разбира се, че има начин да си проверят системата и да се докаже правотата ми. Проблемът не е в този 1,19 лв.в повече, които съм платила, а принципен.
Това ли сме заслужили, ние, клиентите? Питам?
От контейнер съм била извадила опаковката, вместо извинение получих унижение!