Седмици без телевизионна услуга, неработещи офиси, липса на информация от служителите и „напразни” обещания за клиентите. Това са само част от нещата за които потребители на Булсатком сигнализираха медията ни.
Вече повече от месец продължават проблемите с телевизията, а някои абонати със седмици са без достъп до услуги. Свързването с оператор е почти невъзможно, а опашките пред офисите в Пловдив са по-големи, отколкото за банани при социализма. Служителите са некомпетентни и не дават информация защо и кога ще има телевизия. Има само обещания, но без срок.
„Офисите на Булсатком под тепетата отварят в 9:00 часа и опитах да отида на „Пещерско шосе”, но се оказа, че не работи. От там минах през „Васил Априлов”- и той вече не съществува”, разказва клиент на компанията пред репортер на TrafficNews.
„Оказа се, че следващият най-близък е в Кючука и отидох там. Имаше 30 човека опашка, малко преди 10 часа сутринта. Предимно пенсионери, всеки с приемника си под мишница и чинно чака да му дойде реда”, допълва пловдивчанинът.
„След загубени няколко часа от деня, и благополучно дочакване на реда, некомпетентна служителка обяснява, че знаят за проблема, но не дава информация кога ще бъде оправен. Оставяш си стария приемник и чакаш да ти се обадят, за да се редиш отново на опашка, за да получиш нов”, разказва още мъжът.
На въпрос как ще бъдат компенсирани за липсата на телевизия, служителката вдигала рамене и казвала „не знам”.
„Аз лично ползвам услугите без договор и съм предплатил шест месеца напред, а на практика докато получа нов приемник ще стане месец, без да съм ползвал услугите им. След като върнах старото устройство и получих СМС, че мога да ползвам безплатно мобилното приложение на всяко устройство. Това е меко казано несериозно, предвид че потребителите използващи приемници масово са възрастни хора. Едва ли имат вкъщи лаптоп и интернет и знанията, да се оправят с тази техника, за да получат достъп до обикновена телевизия”, разказа още мъжът.
Справка в сайта на „Булсатком” и каналите в социални мрежи показва, че проблемът засяга клиенти в цялата страна.
Припомняме, че сагата с телевизията на „Булсатком” далеч не е от днес и преди месец от компанията излязоха с официално съобщение до медиите и клиентите си. Към настоящия момент явно развитие по казуса няма и обещанията към хората е твърдо верояно да се окажат напразни.