Това е градски автобус номер 66 в Пловдив. Болно ми е, че споменавам моя град във връзка с неприятна случка, но мисля, че е време да поставя въпроса с точността на градския транспорт.
Тази неделя - 01.04. 2018 г., отново преживях "великото" неприятно дълго чакане на автобуса. От 20:05 часа до 21:30 ч. автобус номер 66 не се появяваше! Не мога да разбера каква е причината час и половина да няма автобус?! Озадачена съм и от факта, че се появява 20 минути преди времето за последната кола, която е в 21:50 ч. на спирката до Дома на културата Борис Христов.
На снимката се вижда на електронното табло в автобуса, че показва 21:37 ч., а вече се намирахме на светофарите на бул. "Мария Луиза" до Полиграфията, това означава, че гражданите, които са предвидили да се приберат с автобуса в 21:50 ч., уви, ще чакат напразно и ще трябва да ползват таксиметрови услуги.
Докога ще трябва да си губим времето, да студуваме, да се ядосваме на някоя спирка или да си даваме парите по таксита, без да е планувано от нас самите?! Българският гражданин не е за подиграване! Пловдив трябва да има транспорт на високо ниво! Очаквам го!
Този пост се появи на личната страница във Фейсбук на пловдивчанка. Публикуваме го без редакторска намеса. Под поста много бързо се нароиха коментари - повечето в подкрепа на написаното и изразяващи разочарование от градския транспорт в Пловдив. Един от ползвателите обаче - най-вероятно обвързан с фирмата, обслужваща линия 66 - Автобусни превози Пловдив ЕООД, реши да "светне" пловдивчанката и написа, че след 20,25 ч. остава само една кола, другите се "исключват" (запазваме оригиналния правопис), и директно попита жената: "Ти през колко време искаш да върви?" И дълбокомислено заключи: "Само с 66 не бяхте се захващали... Стига сте ревали е... пак рейсовете ви виновни... като не ти се чака, има таксита!"
На въпросния потребител на Фейсбук ще отговорим със становището на жената, предизвикала дискусията: След като фирмата е поела ангажимента да осигури транспорт за гражданите на Пловдив, това я задължава клиентите да бъдат удовлетворени. Това е - от просто по-просто. Или наистина смятате, че е нормално някой да чака автобус час и половина? Пък било то и в неделя.