
Колко са разредени маршрутните линии в Пловдив, за да не търпят загуби превозвачите? Ако питате ОКТ и Община Пловдив то разликата преди и сега е напълно незначителна, вместо 10 минути ще чакат 12-15, което няма да се усети кой знае колко.
Докато обаче ОКТ и Община Пловдив живеят в една паралелна реалност относно градския транспорт, тази, в която живеят пловдивчани е съвсем различна. Репортер на TrafficNews реши да провери дали наистина „разреждането” на автобусите извън час пик е толкова, колкото се представя.
Той отиде на спирката в подлеза на „Гладстон” на 21 септември, за да чака една привидно редовна линия( на документи) – 66. В 13:22 той е на спирката, като му прави впечатление, че две минути срещу цифрата 19 минути за идването на 66, тя не помръдва. Така той снима таблото в 13:24 часа.
Въпреки че няма кой знае какви проблеми по пътищата в този час, в 13:37 часа, „актуализираната” информация” е, че автобусът трябва да пристигне след 12 минути. Нашият репортер подозира какво ще се случи, но решава да остане. Така в 13:51 минути автобусът най-после пристига, разбира се, претъпкан от ученици, които се прибират от занятия. Защото и за малките деца е ясно, че час пик не е само сутрин и вечер, когато става въпрос за ученици, а и периодът между двете смени в училищата. Явно обаче в ОКТ са позабравили тези неща от годините им, когато са стояли в класните стаи. Превозвачите пък изобщо не се интересуват от тези неща.
Така вместо 19 минути на таблото, рейсът пристига чак след 29 минути. Това за пореден път показва, че времето е относително понятие за градския транспорт на Пловдив, а безвремието, в което е изпаднал става все по-голямо. В самия автобус нещата не изглеждат толкова философски – всеки сантиметър е зает от пътници, които след всяка спира се тъпчат все повече и повече като сардини.Разбира се, това става в момент на извънредна епидемиологична обстановка и нова COVID вълна.
Ето, за тази услуга Община Пловдив ще плати 8,5 млн. лева компенсации, а превозвачите ще се чудят защото хората не използват градския транспорт и не си купуват карти. За същата ситуация мозъците, които контролират маршрутите и предлагат тяхното разреждане ще получат своите заплати от общинския бюджет на Пловдив.
Още от категорията
Виж всички
Когато си помислиш, че можеш да узурпираш инвалидните места


Дърво падна върху движещ се автомобил в Пловдив
Темите на Traffic News
