
Служител от известен столичен ресторант си е позволил грубо поведение срещу клиент, като след скандал му зашлeвява шамар. До свадата се е стигнало, след като пострадалият Явор Павлов вечеря в Raffy Bar & Gelato, когато обаче идва сметката му той забелязва, че има записана допълнителна бутилка вино, която не е поръчвал. След недоволството, което изразява, следва агресивно поведение от страна Светослав Денчев- служител от персонала.
Явор споделя клип в социалните мрежи, на който се вижда караницата между двамата мъже. На видеото се чува, как Светослав Денчев повтаря, че няма да направи отстъпка, а ще махне само грешно добавения артикул от сметката. По-късно обаче служителят прекрачва границата и забива шамар на своя клиент.
Днес Raffy Bar & Gelato, публикува позиция по въпроса. Столичното заведение се извини няколко пъти на Явор Павлов, като обяви, че са взети мерки спрямо виновния служител.
Още от категорията

Няма да му се размине - транспортният министър и НСО „гонят" джигит с БМВ на АМ „Тракия", каращ с 210 км/ч


Акценти


Търсят десетки млади лекари в Пловдив и областта

Мъж уби съпругата си и опита да се самоубие в Пловдив





