
Служител от известен столичен ресторант си е позволил грубо поведение срещу клиент, като след скандал му зашлeвява шамар. До свадата се е стигнало, след като пострадалият Явор Павлов вечеря в Raffy Bar & Gelato, когато обаче идва сметката му той забелязва, че има записана допълнителна бутилка вино, която не е поръчвал. След недоволството, което изразява, следва агресивно поведение от страна Светослав Денчев- служител от персонала.
Явор споделя клип в социалните мрежи, на който се вижда караницата между двамата мъже. На видеото се чува, как Светослав Денчев повтаря, че няма да направи отстъпка, а ще махне само грешно добавения артикул от сметката. По-късно обаче служителят прекрачва границата и забива шамар на своя клиент.
Днес Raffy Bar & Gelato, публикува позиция по въпроса. Столичното заведение се извини няколко пъти на Явор Павлов, като обяви, че са взети мерки спрямо виновния служител.
Още от категорията
Виж всички
Когато си помислиш, че можеш да узурпираш инвалидните места


Дърво падна върху движещ се автомобил в Пловдив
Акценти
Виж всички



Изведнъж стана ясно, че са пълни идиоти



Спартак хвърли бомбата за Купата и обърна Пирин у дома

Скритите послания: Тайната символика на цветовете

Темите на Traffic News
