Преди да се пристъпи към бутането на Бетонния мост, ще бъде изградена връзката Модър-Царевец, пробивът под гарата и разширението на улица „Кукуш”, това гарантира изпълнителният директор на НКЖИ Красимир Папукчийски. Той бе в Община Пловдив, за да разсея съмненията, че район „Южен” ще остане без важната връзка към северната част на града.

Окончателният проект, по който ще се работи, включва изграждането на четирилентов път под Централна гара, който ще излиза на булевардите „Македония” и „Димитър Талев”, където част от движението ще бъде еднопосочно.

От другата страна ще се излиза на булевард „Васил Априлов” до улица „Тракия”. За да има директна връзка от „Васил Апрлов” към гарата ще се направят две локални пътна, като ще се вземе малко от двора на СУ „Климент Охридски”. Ще се направи всичко възможно реализацията на проекта да бъде единствено на подземно ниво по примера на метрото в София, за да не се затваря булевард „Христо Ботев”. Неизбежно, обаче е временното затваряне на булевард „Васил Априлов” за известен период от време. Окончателно всичко трябва да приключи през 2022 година.