Оферти за намаления по магазините дебнат отвсякъде през почти целия ноември, а днешния Черен петък се оказва трети поред само за този месец. Дали обаче офертите са толкова примамливи, че търговците не могат да смогнат на клиентския наплив, или напротив – интересът е толкова малък, че стоката не е могла да бъде продадена навреме? Това е въпросът, който провокира репортери на TrafficNews да проведат  анкета в популярни търговски обекти в Пловдив, където промоциите са на всеки ъгъл.

Повечето от анкетираните споделиха пред камерата, че търсят дрехи на изгодни цени или пък други продукти, които са им нужни в ежедневието.

„Търся предимно дрехи за себе си. Сега погледнах и за подаръци. Намаленията обаче не са много големи, честно казано,” – коментира младеж.

„Купих си два парфюма, искам нещо удобно и хубаво. Даже и летни дрехи си търся,” – сподели дама, чийто външен вид беше забележителен.

А по отношение на въпроса колко често се възползват от офертите на Черния петък, няколко човека споделиха, че промоциите онлайн са доста по-примамливи от тези във физическите магазини, затова доста често се възползват от тях.

„Сега влязохме в един магазин, в който блуза с поло, която съм виждала и за 90 лв, тук беше 140 лв.” – разкри леко възмутена жена.

Като цяло обаче мнението, че Черният петък в България по нищо не може да се сравни с онзи в чужбина, преобладаваше. Няколко от анкетираните споделиха, че според тях у нас цените се намаляват, когато стоките не са били продадени навреме. А удължаването на Черния петък най-вероятно е поради ниския интерес.

Различно обаче се оказа впечатлението на нашите репортери от атмосферата в търговския обект. С всяка следваща минута клиентите с покупки в ръце се увеличаваха, а прииждащите почти блокираха ескалаторите. Към обяд пространството вече беше обзето от суматохата на нетърпеливи да достигнат до любимите си магазини.