Пловдивски транспортни фирма плащат  от 3000 до 4000 лева заплата на месец, но въпреки това не могат да си намерят шофьори. Професията наистина е тежка, защото е свързана с работа на колела, но заплатите са почти същите като на немските и на френските шофьори. 

Кризата за кадри в транспортния бранш през последните години се изостря все повече, като в момента у нас достигат около 7000 шофьора.

"Транспортният бранш е вкриза заради липса на водачи. Спря се произвеждането на шофьори в средните училища, но се вижда и сериозно желание на младите хора да работят тази професия, която наистина е тежка", посочва изпълнителния директор на на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев. 

"Заплатите са почти същите като на френските и германските шофьори", посочи той пред Нова", като в същото време призна, че професията наистина е тежка.