Мобилно приложение, на което ще може да се следи какво се продава на Женския пазар, както и какви събития се организират, ще бъде пуснато до няколко дни, обяви директорът на "Пазари Възраждане" Драгомир Димитров.

Той обясни, че дружеството му изгражда платформата заедно с мобилния оператор А1.

"Приложението ще бъде разпространено чрез QR-кодове из цяла София – по бул. "Витоша", на летището, заведения и др. По този начин туристите и столичани ще може да влезнат в сайта на Женския пазар и да направят виртуална разходка във всички обекти", обясни Димитров.

Информацията на платформата ще бъде обновявана на всеки три месеца с цел потребителите да получават актуална информация за случващото се на пазара.

Димитров съобщи още, че до две седмици предстои монтирането на нови 32 камери в зеленчуковия сектор на пазара между ул. "Кирил и Методий" и бул. "Сливница".

"Заедно с LED осветлението в търговската зона и осветлението на алеите, което монтирахме, ще направим Женския пазар най-сигурната територия в София по отношение на битовата престъпност. Това е част от цялостната ни концепция за превръщането на зоната в модерна градска територия, в която хората да идват не само да пазаруват пресни плодове и зеленчуци, а да могат да се насладят на атрактивна обществена среда, да осъществяват социални контакти и преживявания", каза шефът на "Пазари Възраждане".

Димитров отчете още, че близо 100 хил. лв. са инвестирани в мащабен ремонт на търговските площи. Боядисани са и ремонтирани всички 181 търговски маси на пазара, подменени са тентите и механизмите, сменена е подовата настилка в сектора, озеленени са и градинките.